~Here's my sweet escape^^~


Friends + Family = Everything


Saturday, July 18, 2009

短发(Short Hair)


最近被我找到一首歌是梁咏琪唱的“短发”。很好听,歌词也很有意思。
chorus:
我已剪短我的发

剪断了牵挂

剪一地不被爱的分岔

长长短短 短短长长 一寸一寸在挣扎

我已剪短我的发

剪断了惩罚

剪一地伤透我的尴尬

反反覆覆 清清楚楚

一刀两断 你的情话 你的谎话

p.s: what a nice song~!^^

m.L...

3 comments:

Eric said...

i know the picture took in KFC izzit? haha

M said...

hahaha...he said the same thing as wat I said!!! lol...so funny!!!

Aleasa Wang said...

yesyes...it was at my hometown KFC..=.=